Městský úřad

RubrikaKomise rady města

Komise zřizuje Rada města jako své iniciativní a poradní orgány, kterým ukládá v rámci své působnosti úkoly podle svých potřeb, řídí, kontroluje a hodnotí jejich činnost a jmenuje jejich předsedy a členy.

Přidělovat úkoly komisi jsou oprávněni kromě rady i starosta a jeho zástupci v rozsahu svých kompetencí. Za svou činnost odpovídají radě. Kromě plnění úkolů, které komisi rada uložila, předkládá komise radě na úseku činnosti, pro který byla zřízena, stanoviska a náměty. Rada je oprávněna komise rušit, slučovat a rozdělovat.

14. březen 2025

Zápis z jednání komise pro majetek a rozvoj města dne 28.1.2025

v příloze

Číst dále
12. březen 2025

Zápis z jednání Komise pro sociální oblast a zaměstnanost

Zápis z jednání Komise pro sociální oblast a zaměstnanost Rady města Nového...

Číst dále
12. březen 2025

Zápis ze setkání zástupců organizací a Komise pro mládež, sport a volný čas

Zápis ze setkání zástupců sportovních a volnočasových organizací města se členy Komise...

Číst dále
12. březen 2025

Zápis z jednání Komise pro mládež, sport a volný čas

Zápis z jednání Komise pro mládež, sport a volný čas Rady města...

Číst dále
28. leden 2025

Zápis z jednání Komise kulturní a společenské ze dne 15.01.2025

Číst dále
22. leden 2025

Zápis z jednání 12. Bytové komise Rady města Nového Města na Moravě ze dne 8.1.2025

Zápis z bytové komise v příloze.

Číst dále
21. listopad 2024

Zápis z jednání Komise pro sociální oblast a zaměstnanost

Číst dále
20. listopad 2024

Zápis z Kulturní a společenské komise

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE