Městský úřad

RubrikaKancelář vedoucího úřadu

8. prosinec 2021

Upozornění EG.D a.s. vlastníkům či uživatelům nemovitostí (pozemků) na potřebu ořezu, příp. odstranění dřevin

V příloze naleznete informaci EG.D, a.s. týkající se ořezu, příp. odstranění dřevin,...

Číst dále
10. prosinec 2020

Informace České pošty o otevření přepážky Balíkovny v mimořádných hodinách pro veřejnost

Dle informace České pošty bude přepážka Balíkovny otevřena mimořádně v sobotu 12.12....

Číst dále
18. září 2020

Česká pošta informuje o omezení otevírací doby pobočky České pošty v Novém Městě na Moravě ve dnech 29.-30.9.2020

Z provozních důvodů dojde k omezení otevírací doby pobočky České pošty v...

Číst dále
11. duben 2019

Nabídka pracovního místa organizačního pracovníka/pracovnice Kanceláře vedoucího úřadu MěÚ – pracovní poměr na dobu určitou

Město Nové Město na Moravě hledá vhodného kandidáta/kandidátku na obsazení pracovního místa...

Číst dále
24. srpen 2018

Volby do zastupitelstev obcí 2018-možnost ověření správnosti návrhů hlasovacích lístků pro zmocněnce a nez. kandidáty

Městský úřad Nové Město na Moravě jako příslušný registrační úřad obdržel návrhy...

Číst dále
15. srpen 2018

Volby do zastupitelstev obcí – losování čísel volebních stran ORP NMNM AKTUALIZOVÁNO

Městský úřad Nové Město na Moravě, jako registrační úřad, provede dne 22.8.2018...

Číst dále
4. květen 2018

Výběrové řízení-úředník/úřednice odboru stavebního a životního prostředí MěÚ

Město Nové Město na Moravě vyhlašuje výběrové řízení na pozici úředník/úřednice odboru...

Číst dále
25. duben 2018

Uzavření registru vozidel, registru řidičů odboru dopravy MěÚ 23. až 25.05.2018

Informujeme klienty, že ve dnech 23.až 25.05.2018 bude z provozních důvodů uzavřeno...

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE