Městský úřad

Výzva k podání nabídek do veřejné soutěže: „Návrh tarifu za poskytování veřejně dostupné mobilní služby elektronických komunikací pro občany Nového Města na Moravě“

Rubriky: Městský úřad
/ Nové Město na Moravě

Rada města Nové Město na Moravě na svém jednání dne 21.8.2017 schválila podmínky pro poskytování veřejně dostupné mobilní služby elektronických komunikací pro občany města. Předmětem …

Výzva k podání nabídek do veřejné soutěže: „Návrh tarifu za poskytování veřejně dostupné mobilní služby elektronických komunikací pro občany Nového Města na Moravě“

Rada města Nové Město na Moravě na svém jednání dne 21.8.2017 schválila podmínky pro poskytování veřejně dostupné mobilní služby elektronických komunikací pro občany města.

Předmětem veřejné soutěže je určení mobilního operátora, který se smlouvou o poskytování veřejně dostupné mobilní služby elektronických komunikací uzavřenou s městem Nové Město na Moravě zaváže k poskytování služeb elektronických komunikací formou specifikovaného mobilního tarifu pro občany města. Každý občan města se pak po dobu účinnosti smlouvy může rozhodnout, zda chce tarif vybraného mobilního operátora využívat.

Tarif se bude povinně sestávat z těchto částí:
a) základní tarif zahrnující neomezené volání + neomezené SMS a MMS v rámci ČR
b) datový tarif, sestávající se z balíčku dat o objemu 5 GB/kalendářní měsíc, který si uživatel může výslovným projevem své vůle volně dokoupit k základnímu tarifu dle písm. a); tento balíček dat bude možné zakoupit i opakovaně, cena dalších zakoupených balíčků bude přitom vždy stejná jako cena prvního balíčku.

Uzávěrka veřejné soutěže je dne 24.10. 2017 ve 8:30 hod.

Podmínky podání nabídek, pravidla veřejné soutěže a další informace k veřejné soutěži jsou ke stažení níže:

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE