Městský úřad

Záměr města na pronájem části nebytových prostor v 1.PP o výměře 12,80 m2 v č.p. 732 na ul. Křenkova v Novém Městě na Moravě

/ Marcela Popelková

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t v souladu s ustanovením § 39 zákona č. 128/2000 …

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města

p r o n a j m o u t

v souladu s ustanovením § 39 zákona č. 128/2000 sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, část nebytových prostor sloužících podnikání v 1. PP věžového domu č. p. 732 na ulici Křenkova v Novém Městě na Moravě, který je součástí pozemku parc. č. 112 v k. ú. Nové Město na Moravě o celkové výměře podlahové plochy 12,80 m2, za minimální roční nájemné 1.300 Kč/m2/rok, tj. 16.640 Kč bez DPH/rok. Prostory sloužící k podnikání jsou nabízeny k pronájmu od 01.08.2019, a to za účelem umístění technologického zařízení pro zpracování a rozvod telekomunikačního signálu.

Dispozice prostor k pronájmu:

místnost (mandlovna/sklad) – celková plocha 12,80 m2

Stanovená výše nájemného za pronájem prostor sloužících podnikání bude nájemci navyšována každoročně o vyhlášenou míru inflace. Základní nájemné nezahrnuje úhrady za služby spojené s užíváním části nebytových prostor a společných prostor domu – dodávka tepla, elektrické energie, vodného a stočného, ostatních provozních nákladů a zabezpečovacího zařízení.

Žadatel, v jehož prospěch bude rozhodnuto, je povinen uzavřít nájemní smlouvu do 15 dnů od oznámení o výsledku výběrového řízení. V případě, že tak neučiní, má se za to, že o pronájem již nemá zájem. Nájemní smlouvu lze uzavřít na dobu neurčitou s dvanáctiměsíční výpovědní dobou.

Upozorňujeme zájemce o pronájem prostor sloužících podnikání, že nabízené prostory byly již v minulosti využívány, přičemž stav těchto prostor odpovídá jejich stáří.

Prostory sloužící podnikání se nabízejí k pronájmu v takovém technickém stavu, v jakém se t. č. nacházejí.

Město Nové Město na Moravě jako pronajímatel umožní nájemci provedení oprav či nezbytných úprav pronajatých prostor. Tyto opravy a úpravy budou provedeny nájemcem na jeho náklady. Realizace těchto oprav či úprav budou dohodnuty písemnou dohodou pronajímatele a nájemce, v níž bude mimo jiné řešen rozsah a provedení (podoba) oprav, bez jakéhokoliv finančního vypořádání v případě ukončení nájmu.

Podmínky budoucího provozu :

1) v pronajatých prostorách budou na náklady nájemce provedena protihluková opatření,

2) v případě nutnosti instalace klimatizační jednotky bude tato instalována přes tlumící prvky za podmínek stanovených správcem objektu tak, aby nedošlo k narušení vzhledu bytového domu,

3) při provozu zařízení musí nájemce zajistit nerušené užívání ostatním nájemcům bytů v bytovém domě,

4) v rámci provozu zařízení nesmí dojít ke zvýšenému zatížení pro byty a bytový dům,

5) provozem zařízení nesmí vzniknout obtíže nepřiměřené stávajícím poměrům v bytovém domě,

nesmí být způsobena újma ostatním nájemcům jednotlivých bytů nad rámec obvyklý provozu bytového domu,

6) nájemce musí umožnit vlastníkovi objektu opravy předmětu nájmu.

Bližší informace zájemcům o nabízené prostory poskytne Správa bytů NMNM s.r.o., Soškova 1346, Nové Město na Moravě, e-mail: sprava.bytu@nmnm.cz, tel.: 776 731 678. Zájemci se mohou se stavem nabízených prostor seznámit při prohlídce, která bude dohodnuta po předchozí telefonické domluvě.

Písemná žádost o pronájem nabízených prostor sloužících podnikání musí obsahovat:

1/ jméno a příjmení žadatele / název společnosti, datum narození / IČ, DIČ

2/ trvalé bydliště / sídlo podnikání

3/ kontakt – telefon, e-mail

4/ nabídku ročního základního nájemného v Kč / m2 / rok bez DPH

5/ specifikace požadovaných prostor

6/ způsob využití prostor

7/ stanovení doby nájmu v případě uzavírání smlouvy na dobu určitou

Žádost o pronájem musí být podána, v zalepené obálce na podatelnu MěÚ, Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě. Lhůta pro podání nabídek končí dne 17.06.2019 v 9:00 hod.

Na čelní straně obálky bude uvedeno: „NEOTVÍRAT – pronájem části nebytových prostor sloužících podnikání v č. p. 732“

Na zadní straně musí být uvedena zpáteční adresa včetně kontaktu na uchazeče.

Ostatní podmínky:

Z výběrového řízení budou vyřazeny nabídky, které nebudou splňovat uvedené náležitosti. Pokud výběrová komise po svém rozhodnutí shledá, že údaje v přihlášce žadatele, v jehož prospěch bylo rozhodnuto, se nezakládají na pravdě nebo jsou neúplné, pak s tímto žadatelem nebude nájemní smlouva uzavřena.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE