Městský úřad

Záměr prodeje nemovitostí v lokalitě “ Pod nemocnicí ul. Žďárská“

/ Taťána Vinklerová

Záměr prodeje následujících nemovitostí – pozemků: částí pozemků parc.č. 1686, 1696/3 a parc. č. 1697, v celkové výměře do 800 m2, vše v katastrálním území a obci …

Záměr prodeje

následujících nemovitostí – pozemků:

  • částí pozemků parc.č. 1686, 1696/3 a parc. č. 1697, v celkové výměře do 800 m2, vše v katastrálním území a obci Nové Město na Moravě, které jsou ve vlastnictví města, určených pro budoucí výstavbu bytového domu v lokalitě „Pod nemocnicí – ulice Žďárská“ (dále také jen „BD“) – za podmínek, uvedených v návrhu smlouvy o smlouvě budoucí kupní, která tvoří Přílohu č. 1 a je nedílnou součástí tohoto záměru.

Bližší informace zájemcům o nabízené pozemky, poskytne Ing.T.Vinklerová, tel.: 566 598 355, Mgr.Z.Koudelová, tel.: 566 598 325, příp. D.Wurzelová, tel.:566 598 350. Zájemci se mohou se stavem nabízených pozemků seznámit kdykoliv na místě samém, pozemky jsou volně přístupné.

Nabídku mohou podat pouze ti zájemci, kteří složí – převedou na depozitní účet města Nového Města na Moravě vedený u KB a.s. č.ú.: 6015-1224751/0100 pod variabilním symbolem: 00294900 a specifickým symbolem: 31111697 popř. hotově na pokladně Městského úřadu Nové Město na Moravě, nejpozději do 20.1.2017 do 10 hodin jistinu (kauci) ve výši 50 000,-Kč. Zájemcům, kteří nebudou úspěšní, se složená jistina (kauce) vrací do 30-ti dnů ode dne podpisu smlouvy o smlouvě budoucí kupní s vítězným zájemcem nebo nejdéle do 90 dnů od rozhodnutí Zastupitelstva města Nového Města na Moravě v příslušné věci, a to v tom termínu, který nastane dříve. Složená jistina (kauce) se u vítězného zájemce započítává do zálohy na kupní cenu. V případě, že budoucí kupní smlouva nebude s vítězným zájemcem uzavřena nejpozději do 60-ti dnů od rozhodnutí Zastupitelstva města Nového Města na Moravě v příslušné věci, může být dispozice zrušena nebo může nastoupit v pořadí další zájemce/i.

Písemná nabídka na koupi nabízených nemovitostí musí obsahovat:

Originál návrhu smlouvy o smlouvě budoucí kupní ve znění dle přílohy č. 1. tohoto záměru, podepsaný osobou oprávněnou za zájemce a doplněný o tyto údaje:

– identifikační údaje zájemce jméno a příjmení zájemce/název společnosti,

– sídlo zájemce/bydliště

– IČ, DIČ /datum narození

– zápis v obchodním nebo jiném rejstříku, pokud je v něm zájemce zapsán

– nabídku kupní ceny v Kč/m2, minimálně však 1500,-Kč/m2, k níž bude připočtena

platná sazba DPH

– datum podpisu návrhu smlouvy

– podpis oprávněného zástupce zájemce

Nabídka na koupi musí být podána v zalepené obálce na podatelnu MěÚ, Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě. Lhůta pro podání nabídek končí dne 20.1.2017 v 10:00 hod.

Na čelní straně obálky bude uvedeno:

„NEOTVÍRAT – koupě nemovitostí – POD NEMOCNICÍ – UL. ŽĎÁRSKÁ“

Ostatní podmínky:

Z doručených nabídek budou vyřazeny ty nabídky, které nebudou splňovat uvedené náležitosti. Pokud ustanovená komise pro otevírání nabídek shledá, že údaje v přihlášce zájemce, v jehož prospěch bylo rozhodnuto, se nezakládají na pravdě nebo jsou neúplné, pak s tímto zájemcem nebude Smlouva o smlouvě budoucí kupní uzavřena. Prodávající se vyhrazuje právo od zveřejněného záměru odstoupit.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE