Městský úřad

Záměr pronájmu bufetu ve sportovní hale v Novém Městě na Moravě

/ Radek Fila

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města p r o n a j m o u t v souladu s ustanovením § 39 zákona č. 128/2000 …

Město Nové Město na Moravě zveřejňuje záměr města

p r o n a j m o u t

v souladu s ustanovením § 39 zákona č. 128/2000 sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, prostory sloužící podnikání:

1) v rozestavěné stavbě sportovní haly na ul. Tyršova v Novém Městě na Moravě (dosud nezapsané v KN) jež je součástí pozemku parc. č. 269 v kat. území Nové Město na Moravě o celkové výměře podlahové plochy 82,8 m2, a to včetně příslušné části výše uvedeného pozemku parc. č. 269, za minimální měsíční nájem 8.000 Kč bez DPH.

Dispozice prostor k pronájmu:

Prostor kavárny …………………………………………………… 44,5 m2

Sklad ………………………………………………………………. 12,1 m2

WC muži ………………………………………. …………………. 11,3 m2

WC ženy + úklidová místnost …………………………………….. 14,9 m2

Prostory jsou nabízeny k pronájmu v předpokládaném termínu nejdříve od 01.09.2020.

Stanovená výše nájemného za pronájem prostor sloužících podnikání bude nájemcům navyšována každoročně o míru inflace. Základní nájemné nezahrnuje úhrady za služby spojené s užíváním prostor – dodávka tepla, elektrické energie, vodného a stočného a ostatních provozních nákladů.

Žadatel, v jehož prospěch bude rozhodnuto, je povinen uzavřít nájemní smlouvu do 30 dnů od oznámení o výsledku výběrového řízení. V případě, že tak neučiní, má se za to, že o pronájem již nemá zájem. Nájemní smlouvu lze uzavřít na dobu určitou nebo na dobu neurčitou s tříměsíční výpovědní dobou.

Současně sdělujeme zájemcům o pronájem, že objekt, ve kterém se budou nacháet prostory k pronájmu, bude ke dni uzavření smlouvy o nájmu coby novostavba čerstvě zkolaudován, veškeré vybavení bude nové a funkční. Město Nové Město na Moravě jako pronajímatel umožní nájemci provedení pouze nezbytných úprav, a to až po uzavření smlouvy o nájmu, případně souběžně s touto smlouvou. Veškeré úpravy budou provedeny nájemcem na jeho náklady. Realizace těchto úprav či instalace zařizovacích předmětů budou dohodnuty písemnou dohodou pronajímatele a nájemce, v níž bude mimo jiné řešen rozsah a provedení (podoba) úprav.

Bližší informace zájemcům o nabízené prostory poskytne Ing. Radek Fila, vedoucí odboru správy majetku města, tel: 723 190 997, e-mail: radek.fila@meu.nmnm.cz. Zájemci se mohou se současným stavem nabízených prostor seznámit při prohlídce, která bude dohodnuta po předchozí telefonické domluvě (objekt je v současnosti ve výstavbě).

Písemná žádost o pronájem nabízených prostor sloužících podnikání musí obsahovat:

1/ jméno a příjmení žadatele / název společnosti, datum narození / IČ, DIČ

2/ trvalé bydliště / sídlo podnikání

3/ kontakt – telefon, e-mail

4/ nabídku měsíčního nájemného v Kč / měsíc bez DPH

5/ způsob využití prostor, informace o plánované denní provozní době, případně další informace.

6/ stanovení doby nájmu v případě uzavírání smlouvy na dobu určitou

Žádost o pronájem musí být podána, v zalepené obálce na podatelnu MěÚ, Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě. Lhůta pro podání nabídek končí dne 11.02.2020 v 11:00 hod.

Na čelní straně obálky bude uvedeno: „NEOTVÍRAT – pronájem bufetu ve sportovní hale“

Na zadní straně musí být uvedena zpáteční adresa včetně kontaktu na uchazeče.

Ostatní podmínky:

Z výběrového řízení budou vyřazeny nabídky, které nebudou splňovat uvedené náležitosti. Město si vyhrazuje nabídku pronájmu prostor zrušit a neuzavřít nájemní smlouvu s žádným uchazečem.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE