Městský úřad

Územní plán Bobrůvka

/ Josef Cacek

Územní plán Bobrůvka Zastupitelstvo obce Bobrůvka v souladu s § 173 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, vydalo na svém zasedání 08.09.2015 …

Územní plán Bobrůvka

Zastupitelstvo obce Bobrůvka v souladu s § 173 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, vydalo na svém zasedání 08.09.2015 Územní plán Bobrůvka formou opatření obecné povahy.

Územní plán Bobrůvka řeší zejména: vymezení zastavěného území; základní koncepci rozvoje území, ochrany a rozvoje jeho hodnot; urbanistickou koncepci, včetně vymezení zastavitelných ploch, ploch přestavby a systému sídelní zeleně; koncepci veřejné infrastruktury; koncepci uspořádání krajiny; stanovení podmínek pro využití ploch s rozdílným způsobem využití; vymezení veřejně prospěšných staveb, veřejně prospěšných opatření; vymezení ploch a koridorů, ve kterých je rozhodování o změnách v území podmíněno zpracováním územní studie.

Do Územního plánu Bobrůvka (textová a grafická část opatření obecné povahy v tištěné podobě) může dle § 173 odst. 1 správního řádu každý nahlédnout na Městském úřadu Nové Město na Moravě, odboru stavebním a životního prostředí a na Obecním úřadu Bobrůvka, v digitální podobě rovněž na internetových stránkách obce Bobrůvka (http://www.bobruvka.cz/ pod heslem „ÚZEMNÍ PLÁN“.

Datum nabytí účinnosti: 29.09.2015

Zadavatel:
Obec Bobrůvka
Bobrůvka 100
592 55 Bobrová

Pořizovatel:
Městský úřad Nové Město na Moravě
Odbor stavební a životního prostředí
Vratislavovo náměstí 103, 592 31 Nové Město na Moravě
Tel: 566 598 404
E-mail: posta@nmnm.cz

Zhotovitel:
Ing. arch. Martin Dobiáš

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE