Městský úřad

Změna č. 2 ÚP Radešínská Svratka

/ Linda Nejedlá

Změna č. 2 Územního plánu byla vydána Zastupitelstvem obce Radešínská Svratka dne 22. 1. 2025 a nabyla účinnosti dne 13. 2. 2025. Změna č. 2 …

Změna č. 2 ÚP Radešínská Svratka

Změna č. 2 Územního plánu byla vydána Zastupitelstvem obce Radešínská Svratka dne 22. 1. 2025 a nabyla účinnosti dne 13. 2. 2025.

Změna č. 2 Územního plánu respektuje základní koncepci rozvoje území obce, ochrany jeho hodnot, jeho plošného a prostorového uspořádání, uspořádání krajiny a koncepci veřejné infrastruktury stanovenou platným ÚP. Vymezí zastavěné území, plochy a koridory, zejména zastavitelné plochy a plochy vymezené ke změně stávající zástavby, obnovy nebo opětovnému využití znehodnoceného území. Změna č. 2 ÚP  v souvislostech a podrobnostech území obce zpřesňuje a rozvíjí cíle a úkoly územního plánování.

Do tištěné podoby Změny č. 2 Územního plánu a jeho úplného znění je možno nahlížet:
U pořizovatele; Městský úřad Nové Město na Moravě, Odbor stavební a životního prostředí, úřad územního plánování
U stavebního úřadu; MěÚ NMNM, Odbor stavební a životního prostředí
U obce Radešínská Svratka

Zadavatel územního plánu: 
obec Radešínská Svratka
Radešínská Svratka 134
592 33 

Pořizovatel:
Městský úřad Nové Město na Moravě
Odbor stavební a životního prostředí
Vratislavovo náměstí 103
592 31 Nové Město na Moravě
tel: 566 598 412
e-mail: linda.nejedla@meu.nmnm.cz

Zhotovitel:
DISprojekt, s.r.o.,
Havlíčkovo nábřeží 131/37
674 01 Třebíč

Níže ke stažení Změna č. 2 ÚP Radešínská Svratka a následně i úplně znění po Změně č. 2 ÚP.

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE