Městský úřad

RubrikaFormuláře

Životní situace a formuláře představuje souhrn praktických návodů na řešení některých vašich kroků prostřednictvím našeho úřadu. Dozvíte se zde, jak co zařídit, kam zajít, co si vzít s sebou. Rovněž zde naleznete v elektronické podobě ke stažení všechny nejpoužívanější formuláře, dokumenty, žádosti, přihlášky, dotazníky a další.

Detailně zpracované životní situace naleznete na portálu http://portal.gov.cz

21. červen 2018

Žádost o vyjádření k návrhu tras nadzemních a podzemních vedení

Číst dále
21. červen 2018

Žádost o vydání souhlasu s použitím sedimentů

Číst dále
21. červen 2018

Žádost o odnětí půdy ze zemědělského půdního fondu

Číst dále
21. červen 2018

Žádost o vydání závazného stanoviska na úseku ochrany ovzduší

Číst dále
21. červen 2018

Žádost o vydání loveckého lístku

Číst dále
21. červen 2018

Návrh na ustanovení myslivecké stráže

Číst dále
21. červen 2018

Návrh na ustanovení mysliveckého hospodáře

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kariéra

Chcete pracovat pro Nové Město na Moravě nebo jeho příspěvkové organizace a obchodní společnosti. Seznamte se s volnými pozicemi nebo doporučte místo svým známým? Město nabízí nabízí širokou škálu zajímavých příležitostí. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE