Městský úřad

RubrikaFormuláře

25. březen 2024

Zvláštní příjemce důchodu

Zvláštního příjemce důchodu lze ustanovit v případech, kdy oprávněný příjemce není schopen...

Číst dále
11. září 2023

Dotační programy města – otevřené výzvy k podávání žádostí o dotaci pro rok 2024

Město Nové Město na Moravě otevírá výzvy k podávání žádostí o dotaci...

Číst dále
19. říjen 2022

Informace k platbě poplatku za komunální odpad

Poplatek lze uhradit bankovním převodem na účet města č.: 19-1224751/0100 s příslušným...

Číst dále
14. říjen 2022

Dotační programy města – otevřené výzvy k podávání žádostí o dotaci pro rok 2023

Město Nové Město na Moravě otevřelo výzvy k podávání žádostí o dotaci...

Číst dále

Hlášení závad

Webová aplikace Hlášení závad umožňuje občanům rychle a jednoduše upozornit na určitý problém v dané obci, městské části nebo ve vymezeném území. Občané se tak mohou aktivně podílet na zlepšení životního prostředí ve svém okolí. Na základě vložených informací je možné včas reagovat a nahlášený problém vyřešit. Z důvodu přehlednosti zůstávají ve veřejné části aplikace vyřešená Hlášení pouze po dobu 30 dnů.

Kdy nás navštívit

Úřední hodiny:

  • Pondělí08.00 – 18.00
  • Středa08.00 – 17.00
  • Čtvrtek08.00 – 14.00

Provozní doba:

  • Úterý07.30 – 15.00
  • Pátek07.30 – 13.00

Pracoviště úřadu můžete navštívit kterýkoliv den v týdnu. Ve dnech pondělí, středa a čtvrtek jsme Vám k dispozici k vyřízení Vašich záležitostí. Dny úterý a pátek slouží ke zpracování Vašich žádostí, provádění kontrolní činnosti a místního šetření. Může se proto stát, že konkrétní úředník bude mimo pracoviště a je vhodné se předem dohodnout na Vaší návštěvě

VŠECHNY KONTAKTNÍ INFORMACE